Alla inlägg den 13 december 2011

Av Erica Nordén - 13 december 2011 09:27

Idag är det Lucia, var uppe tidigt och tände alla ljus och myste med pepparkakor te och luciamorgon på tv. Synd bara att min fina Mattias var tvungen att gå och jobba, jag får krama om honnom extra mycker när han kommer hem.  Jag är älskar att fylla lägenheten med stearinljus, jag ser det lite som vardagslyx,

och ett passande inlägg denna luciadag.

Krama om någon extra länge och tänd många ljus i mörkret :)


              


                                                                


Bild från min balkong och när jag och ida sprutade eld.


 

Hemma hos våran mysiga mamma!

     

I matsalen skiver gästerna sitt namn och kanske en hälsning  :)

I bakgrunden hänger mammas jätte fina ståltrådsfåglar som hon gjort, varje fågel håller ett litet värmeljus.

    

   

Ovido - Quiz & Flashcards