Alla inlägg under februari 2011

Av Erica Nordén - 19 februari 2011 18:50


Jag tycker det är kul att duka fint när man väl ska ha middagsgäster,

hoppas ni hittar lite ideér till nästa fest :)



   

 

   

 

      


                                                                                                                              

Av Erica Nordén - 8 februari 2011 23:07

 

  Drömhuset och allt som hör till.

Lite typbilder. 7 rum och kök. två badrum.

  Men om jag inte får det första huset så nöjer jag mig med ett liknande detta nedanför ;)

        


Nu till trädgården.

Äppelträd,sten,betong,blommor,örter,frukt,plats att slappa på och lite stenfigurer som kikar fram.


               

          

        
      

Härligt att slappa i trädgård

en, så det måste bli en relativt lättskött trädgårt :P   

Nu till altanen som har tak på matplatsdelen och öppet på loungedelen .


   


 

 

 

 

          


 En härlig mur att elda i för kalla sensommarkvällar.

 Färka örter och grönsaker, plats för vänner och god mat.


Dags att då in.

   

självklart måste jag ha ett lejon på dörren, har alltid önskar mig en sådant :)

Hallen går som ni snart ser i svart och vitt.

             

Lampan med streckkoden på ska hänga i hallen. Jag gillar den starkt :)

 

Jag är inte mycket för att läsa men Mattias är, så jag vill ha dom på ett ställe och en snygg svart stege.

 

    

  Jag älskar Jimmie Martins möbler dessa två skulle jag gjärna ha i hallen :)


 

 

Haha, jag bara älskar den här fulstora hästen med lampskärmen på huvudet.

Skulle bli pricken över i:et i hallen :)


     

Då går vi till wc:1





golv:


   

  Väggar

        

   

      
  

      

 

Tar en bra låt och målar upp den på väggen.

 


 Köket.

svart trägolv.


      

  

    

   



          

 


Ett stort skaferi som man kan gå in i :)


       


   


   

  

     



 

 

Det var köket det, nu förbi gästrummet och

in till kontoret och musik rummet.  


       

       

    

 

     


      

Sovrumet


Golv och tapet i ljusa grå toner.

               


   

      


Garderob.


     

           

 Nu till  vardagsrumet.


      

       

     Soffbordet är en även en lampa :)           Taklampan

     


    

 

 

 


   Badrumet är ett James bond badrum med lite glamour,

jag menar hur coolt skulle inte det vara :)


   

 

                              

         

Det går ju att drömma iallafall :)

     

Av Erica Nordén - 8 februari 2011 13:34

Jag vill ha en stor härlig fåtölj, kanske någon av dessa :)

kanske du också hittar en favorit.


 

   

 


   

           

 

 

                                                                                                                                                                                              

Ovido - Quiz & Flashcards